De blir lätt lite sent

Nu har de varit flera nätter som jag har suttit uppe alldeles för sent, de blir lätt så när man inte har något planerat dagen efter, man tänker inte på att man ska upp tidigt.
Men just inatt så kan jag ju faktiskt inte gå på det, jag har faktiskt lite grejer som jag behöver och som jag vill göra och då kanske de inte är läga att sitta uppe hela natten.

 

Jag trodde att jag skulle vara trött och lägga mig tidigt idag eftersom jag har varit och tränat, men så blev de inte.
Jag har varit uppe och tittat på en film och nu så hade jag tänkt titta på en till film, men efter de så blir de nog dags att sova, men jag ska ändå försöka gå upp någorlunda tidigt imorgon, jag vill ju inte sova till 14:00 igen.

 

Planerna inför morgondagen är ett samtal som jag ska ringa, ett besök som jag ska göra och ett par grejer som jag ska hämta. Anledningen till att jag inte skriver vad allt är, är bara för att de blir för komplicerat om jag ska förklara allt, men om de är något som ni undrar så får ni ju självklart fråga och jag svarar om jag känner för de (jag brukar svara på frågor).

 

Imorgon så ska jag försöka få in ett litet videoinlägg också, de kan ju vara lite roligare och även pesonligare när jag pratar istället för att skriva, ha en trevlig natt så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0