Sent igen!

Varje kväll så sitter jag och bestämmer mig för att lägga mig tidigt.
Ikväll så började jag att fundera på att göra mig iordning inför sängen redan vid 22:00 men sen så flög timmarna på och nu så är klockan runt 02:30 och jag funderar fortfarande inte på att gå och lägga mig.
Just nu så funderar jag på att titta på en film, vilket kanske inte är så smart när jag egentligen borde sova, men jag brukar bli trött av at titta på film så jag kanske somnar tillsut iallafall.

 

Men nu så funderar jag också på hur jag ska orka gå upp tidigt när de väl blir dags för jobb igen, hur ska jag kunna vända tillbaka dygnet igen?
Om de finns någon där ute som vet ett bra sätt att vända tillbaka dygnet igen så tar jag gärna emot tips, jag vet ju en sak själv och de är ju att gå upp tidigt, hålla sig vaken hela dagen och sen så borde man ju vara trött på kvällen och då borde man ju kunna sova lätt.

 

Jag har aldrig problem med att sova, när jag väl har somnat så sover jag utan problem och de är jag väldigt glad över, för de finns ju faktiskt inget värre än att ha sömnproblem, för om man inte sover bra på natten så blir ju hela dagen förstörd och de är ju inte speciellt roligt.
Men däremot så brukar jag drömma en hel del och min tjej har dessutom sagt att jag brukar säga och göra dumma saker i sömnen och de kanske inte heller är så jätte bra.

 

Nåväl, nu ska jag glo på en film och sedan så får de bli sängen, Godnatt på er så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0