Vädret?

Hejsan på er, nu vaknade jag ytterligare en dag utan att se de minsta spåret av snö.
Solen lyser och när man tittar ut så kan man ju nästan tro att de håller på att bli sommar igen, vart har vintern tagit vägen.
Detta känns väldigt konstigt, brukar de inte vara snö och jävelskap vid den här tiden på året.
Förra året så var de ju så mycket is att man inte ens kunde gå ut och nu så är de ju knappt kallt.
Men jag gillar ju iförsej inte snö och kyla så för mig så går de lika bra att vädret är såhär, men jag tycker att barnen kan få uppleva en riktig vinter med snö iallafall.

 

Jaja, de var bara de såm jag ville skriva nu, men glöm för guds skull inte att kolla in bloggen lite senare för då kommer nämligens dagens Julkalender avsnitt in, Hakans julkalender som han kallar, Teknikens Jul!
Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0