2 Månader

Hejsan på er, nu sitter jag på jobbet och jag ska jobba fram till 11:30 och sen så ska jag dra iväg till träningen.
En grej som jag la märke till när jag åkte till jobbet var ju att min blogg fyller 2 månader idag.
Just idag så är de exakt 2 månader sedan som CrAzY PP bloggen startade och de ska jag fira med ett litet videoinlägg senare.
De kommer förmodligen inte hända något speciellt i dagens inlägg men jag kommer nog säga någonting om att bloggen fyller två månader.
I dagens inlägg så ska vi ju ha med hakan igen och de är hans tredje program idag, han ska förmodligen ta upp något pinsamt som jag har gjort igen.
Jag försöker komma på något som man kan gämföra med 2 månader så att man kan få någon inblick i hur gammal bloggen är men jag kommer inte på något, bloggen är lika gammal som ett väldigt kort förhållande eller så kan man ju säga att bloggen är lika gammal som en otroligt lång orgasm.
Ne, något bättre än de kommer jag inte på, men klockan är ju bara 7 på morgonen så min hjärna har väll inte kommit igång riktigt.
Men ni får ha en trevlig dag så hörs vi senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0