Annan dator

Hejsan på er, just nu så sitter jag på jobbet igen, men nu så sitter jag inte vid en dator på avdelningarna utan på bottenplan istället.
De här är en lånedator och jag sitter vid denna eftersom jag tydligen inte får sitta vid datorerna på avdelningen, jag pratade med chefen om de och han tyckte att de var lite konstigt, men vi ska prata mera om de nästa vecka och jag hoppas att vi kommer fram till att man få sitta och surfa på datorerna på avdelningarna innan man börjar utan att de ska vara några problem, för jag stör ju ingen annan om jag gör de.

Nu så ska jag iallafall snart sticka upp till avdelningen eftersom arbetspasset börjar snart.
När jag har slutat så ska jag sticka hem och göra min iordning för sen ska jag och min tjej sticka iväg till hennes pappa och fira fars dag, vi ska äta tårta, ge honom lite presenter och bara ha de trevligt.
Min pappa bor ju ganska långt från mig så jag kan ju inte åka och hälsa på honom idag tyvärr, men jag får ringa och gratta honom på fars dag iallafall.

Sen så är de ju söndag idag och de betyder att vi ska ha ytterligare ett avsnitt av hakan och han kallar ju sina program för hoppsan hakan och han berättar pinsamma saker som jag har varit med om.

Yes, de är så mycket som jag har planerat inför denna dagen och nu så ska jag sticka iväg och jobba i fyra timmar och sen ska jag sticka hem, vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0