Bra med pengar

Hejsan på er, idag har de varit en otroligt lugn dag.
Dagen började med att jag stack ut och handlade lite att äta till frukost, men klockan var efter 12 då, så de blev en ganska sen frukost.
Efter att jag ätit frukost och spelat lite tv-spel så gick jag in på nätet och kollade mitt konto.
Eftersom jag egentligen skulle få pengar på söndag så fick jag dem på fredag istället eftersom man inte får pengar på helgen.
När jag såg att jag hade fått pengar så betalade jag in en räkning och sen så la jag över lite pengar till mina sparkonton som jag har, ett semester konto och ett körkortskonto.
När de gäller pengar så känns de helt suveränt, jag har ganska mycket kvar efter att jag har betalat allt som måste betalas.
Jag har såpass mycket pengar kvar att jag tillockmed funderar på att köpa lite julklappar, jag har ju sagt innan att jag inte kommer kunna köpa några julklappar, men nu så ser de ut som om jag kommer kunna göra de iallafall.

 

Imorgon så ska jag ju åka och hämta min egen julklapp och de är ju de nyaste wrestling spelet WWE12:

 

Jag funderar på att även unna mig en Triss Julkalender, både roligt och spännande varje dag fram till julafton:

 

Jag ska ju även försöka lägga in ett avsnitt av min egen lilla julkalender på bloggen och i den så kommer ni givetvis att få vara med när jag skrapar en lått varje dag, Hakan ska ju även han ha en julkalender och den har han valt att döpa till Teknikens Jul och förmodligen så kommer han att berätta mer om de imorgon, Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0