Dagen har flytit på

Denna dag har varit en väldigt lugn dag, jag har inte gjort någonting som inte har varit måste och mina måsten som jag hade idag var ju jobb coach och röntgen av handen men de var jag ju klar med ganska tidigt idag.
Jag har tagit de väldigt lugnt och har spelat lite wrestling, suttit vid datorn och gjort min kvällsträning och idag så var de rygg böj på schemat.
Nu är jag ganska hungrig så jag ska göra iordning något att äta och imorgon så har jag ingenting planerat så de kanske blir en lat dag imorgon också.
Imorgon så har jag ju verkligen ingenting planerat men jag ska nog försöka ta mig ut på en liten runda iallafall.
Men man vet ju aldrig med jobbet, jag kanske måste sticka iväg och arbeta, de brukar bli så när jag inte har någonting planerat.
Men nu så ska jag somsagt äta och så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0