Dagen som denna

Hejsan på er, idag så har jag varit på ytterligare ett möte med en chef och jag har bestämt mig för att tacka nej till de andra stället där jag var på möte.
Jag kommer hamna i någon slags pool där folk kan ring upp mig och säga att dem behöver extra personal ochj känner att de kommer att krocka med tiderna om jag är på ytterligare ett ställe.
Jag ringde upp till chefen på de andra jobbet och berättade att jag inte kan vara där, jag skulle ju gå bredvid imorgon men jag skippar de och försöker fokusera på dem jobben som jag redan har.

 

Efter mötet så gick jag in i affären och kollade om dem hade sushi men dem sa att den skulle komma om en kvart men jag hann inte vänta eftersom jag skulle med bussen.
Men jag ska försöka ta mig ut sedan och köpa lite sushi för de var väldigt längesedan som jag åt de.

 

När de gäller min stukade tumme så känns de faktiskt som om den har blivit helt okej nu, men jag har ju fortfarande tejp runt tummen så jag vet ju inte hur de kommer att kännas när jag tar bort de. Men jag kanske gör ett litet videoinlägg när jag tar bort tejpen.

 

Men nu så ska jag ta de lite lugnt och titta på wrestling och sen så ska jag somsagt försöka ta mig ut lite, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0