En lite friskare dag

Hejsan på er, min natt har varit väldigt konstig, inte bara när de gäller drömmar utan de har även hänt lite grejer.
Först så var de en person som förmodligen råkade ringa mig kl 2 inatt, jag svarade och sa hallå, jag hörde personen men tydligen så hörde inte han mig.
Sen så fick jag reda på tidigt imorse ett en närstående person till mig hade ramlat och brytit benet, de har med andra ord varit lite veligt inatt.
Men nu är jag iallafall vaken.

 

Dagens planer idag är att jag ska ta mig ut för första gången på tre dagar, jag har känt mig ganska kass men nu börjar de kännas bättre.
Jag berättade ju igår att jag hade en propp i örat, men idag så känns de som om den är borta eller iallafall blivit mindre.
Jag kan prata ganska normalt nu iallfall och de ända som känns jobbigt är att de gör lite ont i bröstkorgen när jag hostar.

 

Jag har iallafall två grejer som måste göras idag och de första är ett möte (kan man säga) och de andra är att jag ska hämta ut mitt leg som har kommit.
Jag ska alldeles strax ge mig iväg, men vi hörs förmodligen senare och då ska jag även försöka få in ett inlägg med hakan, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0