En planerad lat dag

Jag sitter här och planerar en lat dag imorgon, jag ska starta dagen med att inte göra någonting.
Just nu så känns de som att jag verkligen inte kommer dra iväg och jobba ifall jobbet ringer, men man vet ju aldrig med mig, jag kanske sticker iväg imorgon bitti och arbetar ändå.
Idag så har jag även talat in ett meddelande till chefen på de där andra jobbet som jag skulle åka till och gå bredvid imorgon, jag berättade att jag hade fullt upp med andra jobb och att jag tyvärr inte kunde komma imorgon.
Just nu så är jag tim anställd på ett ställe och dessutom så känns de som om jag kommer att bli tim anställd på ytterligare några ställen inom en snar framtid och de tycker jag räcker.
De där andra jobbet där jag skulle vara där var de ju 75% och de hinner jag ju inte med om jag är anställd på en massa andra ställen, jag ska försöka fokusera på detta nu och inte krångla till de för mig själv alldeles för mycket.

 

Men somsagt, imorgon så vill jag ha en lat dag och jag vill bara slappa och ta de lugnt, jag har inte haft en lugn morgon på ett bra tag och jag känner att de behövs, jag måste vila ut.
Jag ska iallafall iväg på ett möte och träna imorgon men de är ju inte förrän senare så jag hinner ändå ta de lugnt.
Jag gjorde även min kvällsträning förut och idag så var de armhävningar som jag skulle göra men jag gjorde bara 50 istället för 150 som jag brukar göra eftersom de gjorde för ont i handen.
Jag har även kollat in min stukade hand lite nogare nu och jag har sett att de inte är tummen som är stukad utan de är under tummen som de är stukat:
Jag hoppas att de är bättre imorgon så att jag kan träna, men jag vill gärna inte riskera något ifall jag kanske har någon skada i handen som kan förvärras ifall jag belastar den.
Ni får ha en underbart trevlig kväll och så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0