Fick väldigt ont

Hejsan på er, nu sitter jag på jobbet och dricker lite varm choklad innan arbetsdagen börjar.
Inatt någon gång så råkade jag komma emot tummen på min skadade hand på något olyckligt sätt så att de gjorde fruktansvärt ont.
Jag trodde nästan att de började bli bättre med handen men efter att jag slog emot tummen så gör de fortfarande väldigt ont.
Jag hade ju tänkt att jag skulle vara med på träningen imorgon men jag tror faktiskt att jag hoppar över de eftersom de fortfarande gör väldigt ont i handen. Jag var ju och röntgade mig men dem sa ju att de inte var någon skelett skada, men jag undrar varför de fortfarande gör väldigt ont och dessutom så är jag inte lika vig i den skadade tummen som jag är i den andra, men jag kan inte göra något annat än att vänta och hoppas på att de ska bli bättre.

När jag åkte till jobbet så kom jag på att jag sa fel igår, jag sa ju att de är 1000 år tills nästa gång de blir 11-11-11, men de är ju faktiskt "bara" 100 år tills näste gång, alltså år 2111.
De kändes som om jag sa väldigt mycket fel igår men de var nog bara detta och att jag sa att 2010 var för 2 år sedan.

Nu så är de snart dags för arbete och dessutom så blev jag tillsagt att jag inte fick sitta vid datorn och skriva på min blogg, trots att jag har gjort de väldigt många gånger, man får tydligen bara göra "jobbsaker" vid dem här datorerna. Jaja nu måste jag dra mig, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0