Innan starten

Hejsan på er, nu sitter jag här på jobbet och jag tänkte att jag skulle passa på att skriva lite innan arbetskvällen börjar.
Jag börjar kl 16:00 och jag brukar ju alltid sätta mig vid en dator innan jag börjar.
Som jag berättade innan så jobbar jag ju bara 4 timmar ikväll och därför har jag ingen rast så därför kan jag inte spela in någon video, vilket jag brukar göra ibland.
Jag sa även att jag skulle pilla bort min tejp som jag hade runt tummen och handen och de gjorde jag också, men de var väldigt jobbigt att få bort de och de tog en väldigt lång tid, så jag fick stressa mig iväg till jobbet sen.
Men nu så känns tummen ganska bra iallafall och jag såg också att jag hade ett blåmärke under tummen så de var nog där som jag stukade till mig.
Jag hade ju haft den där tejpen på i två dagar och om jag hade haft kvar den så hade jag ju inte kunnat se hur de hade varit med tummen, men nu så är de ingen fara med den iallafall och de ska nog inte vara några problem med att åka och träna imorgon.
Men nu så sitter jag somsagt på jobbet och kvällens arbetspass startar snart och jag ska (som jag brukar) avnjuta min kopp varma choklad innan de är dags att börja jobba.

Vi hörs senare eller imorgon Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0