Köttfärsdagar

Hejsan på er, jag har varit väldigt dålig på att uppdatera på sista tiden.
Jag har ju mitt nya jobb nu och så har vi handlat en hel del dem senaste dagarna.
Nu när jag väl sitter vid datorn så tänkte jag att jag skulle skriva lite och som ni kanske ser på rubriken så handlar de lite grann om köttfärs idag.
Både idag, igår och i förrgår så har vi ätit köttfärs, i söndags så gjorde vi en köttfärslimpa och igår så åt jag resterna av de och idag så har vi gjort biffar.

 

Vi har även handlat lite idag och vi handlade blandannat köttfärs och vi har fortfarande kvar köttfärs i frysen.
Jag har kommit på att de finns en massa saker som man kan göra med köttfärs och imorgon så kanske de blir en köttfärs rätt igen.

 

Jag fick även ett väldigt roligt telefonsamtal idag och de handlade om ett jobb som jag har sökt och jag ska på arbets intervju på måndag och de känns jätte bra.

 

Jag hade även tänkt bjuda på lite wrestling för de är nämligen så att min favorit wrestlare Teen Wolf körde en match den 27 augusti och nu så har den kommit upp på nätet och de är första matchen i den här videon:

 

 

Nu så hade jag tänkt göra 200 sit-ups och sedan så ska jag äte biffar, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0