Lite tankar om saker

Hejsan på er, jag hoppas att eran dag har varit minst lika trevlig som min dag, för jag har haft väldigt trevligt iallafall.
Dagen startade med lite arbete, fanns ganska mycket att göra så tiden gick ganska fort, efter arbtet så åkte jag hem och spelade in dagens blogg inlägg.
Efter att jag spelade in de så ringde jag till min pappa och gratulerade honom på fars dag och efter de så stack jag och min tjej iväg till hennes pappa och firade honom.
Han fick presenter och dem hade dukat med tårta och kakor:
De var väldigt trevligt och vi snackade, hade de mysigt och tittade på tv.
Nu så är jag hemma igen och ikväll så kan jag sitta uppe lite längre eftersom jag inte har någon planerad arbetsdag imorgon.
Men man vet jag aldrig om dem ringer och ber än åka och arbeta iallafall, men just nu så tänker jag ställa in mig på att jag är ledig imorgon iallafall.

 

Jag fick skjuts av en arbetskamrat efter jobbet idag och vi snackade lite och helt plötsligt så kom vi in på körkort.
Jag berättade att jag håller på att spara pengar till körkort och att jag tänker ta en intensivkurs när jag har fått ihop pengar.
Hon berättade att hon inte tyckte att jag skulle ta en intensivkurs direkt utan hon tyckte att jag skulle övningsköra privat med någon först.
Jag har funderat lite på de där efteråt och med en närmare eftertanke så tycker jag faktiskt att de låter som en bra idé.
Jag vill ju skaffa körkort ganska snabbt, men om jag inte övningskör innan så kanske jag inte klarar intensivkursen och isåfall så har jag ju slängt en jäkla massa pengar i sjön och de är jag inte speciellt sugen på.
Om man ska köra privat med någon så måste man ju först gå med den personen på en liten kurs och dessutom så måste personen ha haft körkort i fem år.
Den där kursen kostar ju några hundra, men jag har ju sparade "körkortspengar" så de är väll bara att slänga fram dem ifall jag ska ta någon kurs = inga problem.
Sen så kommer ju nästa hinder och de är ju att jag ska hitta en person som är villig att övningsköra med mig, jag vet ju vissa som skulle kunna göra de, men antingen så bor dem långt bort eller så är de någon som inte jag är speciellt sugen på att köra med.
Jag får helt enkelt försöka hitta någon, men de kanske är lättare än vad jag tror.
Jaja, just nu ikväll så ska jag nog inte fundera mera på de.

 

Jag har ju berättat tidigare i bloggen att jag har beställt ett dvd spel, alltså Vem vill bli miljonär och de spelet ska enligt discshop komma imårgon.
Jag ser verkligen fram emot de spelet, jag tror att de är något som jag kommer att spela väldigt mycket när jag har de.
Jag har letat efter ett vem vill bli miljonären spel på nätet, men jag har inte hittat något som har varit bra.
Detta spelet var ju bara ett impuls köp och just nu så känns de super rätt.
Jag har ju även beställt de nyaste wrestling spelet, alltså WWE12 fast de kommer ju inte förrän i slutet av månaden så nu har jag ju miljonären spelet att roa mig med tills de andra kommer.

 

Just nu så har jag suttit vid datorn och spelat lite online spel och så har jag ätit lite pan-pizza och nu så ska jag även göra kvällens träning som är 150 rygg böj.
Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0