Ber om ursäkt

Jag har nu varit inne och sett att jag tydligen hade tagit med något i dagens klipp som var upphovsrättskyddat, jag hade tagit med en snutt från parlamentet där Björn Gustafsson var bratt.
De är därför som ingen av er kan se de.
Jag kunde nämligen se de eftersom jag var inloggad på youtube, så jag får helt enkelt ändra de inlägget när jag kommer hem och ta bort när björn gustafsson pratar.
Just nu så sitter jag på jobbet så jag kan tyvärr inte ändra någonting nu, men antingen så spelar jag in ett nytt inlägg när jag kommer hem eller så redigerar jag de inlägget som jag hade och lägger in de igen.
Så nu vet ni och jag varför de inte gick att bädda in youtube klippet och lägga in de på bloggen, men ni får ha de så bra så länge så hörs vi ikväll, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0