Dags att städa lite!

 

Nu är de dags för mig att ta tag i städningen, damsugaren är ju inte min bästa vän men kanske att vi ska försöka sammarbeta lite idag iallafall:

 

 

Jag måste bara berätta att jag är en fullstädig latmask när de gäller att städa, jag kommer inte ens ihåg senast som jag damsög mitt rum, men nu ska de blir gjort.
Men några av sakerna som har hindrat mig från att städa de är ju att jag har en jävla massa saker i mitt rum vilket gör de väldigt veligt att damsuga.
Men något som verkligen får mig att vilja dammsuga, de är ju allt damm som ligger lite här & där!

 

 

De är ingen trevlig syn att titta under sängen, bänken, datorbordet eller någon annanstans för den delen heller och nu kan jag inte blunda för de längre.
På med lite musik och sätta igång med dammsugaren är vad som gäller!

 

Vi hörs senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0