Den icke efterlängtade kylan

Idag startade jag dagen med att bli väckt av att klockan ringde, de var nämligen jobbet som ville att jag skulle komma dit eftersom dem behövde personal.
Eftersom jag bor en timme bort så frågade jag om dem inte kunde ringa någon som bor närmare, men då fick jag beskedet att dem inte hade någon annan.
Jag fick helt enkelt skynda mig upp kl 7 på morgonen och sticka iväg till jobbet, jag var helt yr och nyvaken, men vad gör man inte för pengarnas skull.

 

När jag väl kom ut, så kände jag hur fruktansvärt kallt de var, för första gången på evigheter så är "äntligen" kylan här.
Jag har ju pratat om att dem har sagt att de skulle bli kallare, men de tog en evighet innan de blev kallare.
Fast de var nog bara på morgonen som de var så kallt, för nu senare på dagen så är de ju faktiskt inte speciellt kallt.
Men natten måste ha varit väldigt kall eftersom de var frost ute.

 

En sak som jag också har tagit upp tidigare i bloggen är ju att jag ska ta mig ett vinter dopp och imorgon så hade jag faktiskt tänkt börja med att ta de första doppet ute i kylan.
Jag ska försöka ta mig några dopp emellanåt för att hålla uppe tempot och inte tycka att de är alldeles för kallt när jag väl ska ta isdoppet.
Nu vet jag ju inte om jag kommer att ta något dopp när de är is, men jag hoppas att jag får möjligheten att göra de och att de filmas och hamnar på bloggen såklart.

 

Lite senare så kommer de även in ett video inlägg, så vi ses då, Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0