Den sista varma dagen!

Det sägs att detta var den sista varma dagen idag innan hösten börjar på riktigt och att de ska börja blåsa och bli kallt redan imorgon.
Men de är ju inte bara de att de blir kallare och mörkare utan alla dessa depressiva och ångestfulla personer får ju även mer problem. Det sägs ju att deppressionen ökar och folk slutar gå ut får svårt att sova. Jag kan inte fatta hur folk kan bli så fruktansvärt nedstämda för att de börjar bli mörkare, jag menar bara att de är ju inget nytt, detta händer ju varje år. Alla vet att sommaren förr eller senare tar slut och då borde man ju vara förberedd, men nej då, då ska man bli ledsen och man ska få sömnproblem och man ska låsa in sig.

 

Jag tycker iallafall att man ska se posetivt på ALLT framförallt om de bara handlar om denna höst och vinter som inträffar varje år. Jag ska inte säga att jag börjar jubla för att vintern är påväg för jag hatar snö och kyla, men jag tänker iallafall inte gå in i någon slags depression.

 

Vad vill jag då säga med detta?
Jo jag tycker att man ska försöka vara glad året runt, tänk istället på att de kommer en till Sommar och börja längta istället för att bli deprimerade, ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0