En ostressad morgon!

De känns helt underbart att bara kunna vakna på morgonen och känna att man inte behöver stressa till något.
Jag kan faktiskt inte minnas sist som jag vaknade och verkligen inte hade något planerat som jag är tvungen att springa iväg till.
Nu sitter jag iallafall här och äter lite frukost, jag börjar 16:00 idag och bussen går 14:29 så än så länge kan jag bara ta de lugnt.
Jag har för de mesta alltid saker planerade, jag går alltid upp tidigt och åker iväg till något (möte, arbetsförmedlingen, jobbet, affären osv osv) men just idag så har jag abslout ingenting planerat och på något sätt så känns de väldigt konstigt.
På något konstigt sätt så känns de nästan för lugnt, men jag får helt enkelt ta vara på den frid som är, man vet ju inte när de blir så här lugnt nästa gång.

 

Ne, nu ska jag avnjuta min frukost och bara slappa, Bye Bye på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0