Ett kallare klimat

Hejsan på er, just nu så kom jag att tänka på att oktober snart är slut, vilket betyder att november snart börjar.
November är ju den första vintermånaden och jag verkligen avskyr vintern och kylan, jag har redan börjat längta till sommaren 2012, just nu så sparar jag pengar så att jag även kan åka på en semester nästa sommar.
När vintern väl har startat så kommer de ju att vara iskallt fram till ungefär februari eller mars nästa år innan de väl börjar bli varmt igen.

 

Så fort de blir vinter och snön börjar falla så stannar jag inne, så har de varit varje år och jag skulle inte bli förvånad om de blir så denna gången också.
Inte nog med att de blir kallt och halt och allmänt jobbigt så kommer ju den här jävla vinter kräk sjukan som jag får nästan varenda år och jag vill verkligen inte ha de i år också.

 

Men en sak har jag ju lovat mig själv och er på bloggen och de är ju att jag ska försöka ta mig fler dopp i sjön iallafall, jag har ju blandannat funderat på om jag ska bada nu på lördag.
Jag har doppat mig förra lördagen och även lördagen innan de och jag ska försöka doppa mig minst två lördagar till.

 

De var bara de jag ville skriva nu, men vi hörs kanske senare, Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Bo

December, januari och februari är vintermånader

2011-10-27 @ 13:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0