Fullt upp idag!

Idag så har jag haft fullt upp, jag startade nämligen dagen med att äta lite smörgås (de är de ända jag ätit idag) och sedan så stack jag iväg på träning.
Efter träningen så var jag hemma lite och fixade med ett blogg inlägg som jag håller på att ladda upp nu, så ni får se de alldeles strax.
Efter de så stack jag iväg och så var jag borta och såg lite film men några vänner och då blev de lite snax, men de räknas ju inte som någon slags mat!
Nu är jag iallafall hemma igen och jag hade tänkt ta något att äta och sedan så blir de förmodligen ett litet bad med min älskling.
Jag får be om ursäkt för att blogg inlägget kommer in så sent men jag ska fixa de så fort jag kan, Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0