Happy Halloween!

Hejsan på er, om jag inte är helt ute och cyklar så är de ju idag som man firar halloween.
Jag har ingenting planerat idag förutom att åka iväg till ett ställe och kolla på någon slags marknad, jag får se om de är något skoj eller om de bara är en massa svammel.
De ända som jag förmodligen ska göra idag och som är lite otäckt, de är ju mitt bad i sjön, om jag får gissa så har nog graderna sjunkit ytterligare lite sen förra veckan.
Självklart så kommer ju mitt dopp att filmas och sen så hamnar den på bloggen, om jag nu inte tar något dopp så kommer ni ju att märka de.

 

Hittils idag så har jag inte gjort så mycket förutom att jag har spelat wrestling, närmare bestämt Smackdown Vs Raw 2011.
Jag var inne på webhallen igår och kollade när nästa wrestling spel (WWE 12) släpps i sverige och jag såg att den släpptes redan i slutet av nästa månad och jag beslöt mig faktiskt för att beställa de.
Jag vet inte om de var något bra beslut men de här spelet är ju något som jag verkligen vill ha och även om de kostar över 500 kr så ska de nog inte vara några större problem med att betala de.

 

När de gäller mitt sparande till semester och körkort så går de suveränt, jag har även denna månad kunnat lägga undan en liten summa och jag närmar mig mina mål.
Även om jag har mitt nya spel att betala nästa månad såp tror jag inte att de kommer att vara några problem med att lägga undan lite pengar till mitt sparande.
Mitt sparande är ju faktiskt en lika viktig utgift som allt annat jag betalar och jag har lovat mig själv att de är något som jag ska lägga pengar på varje månad.

 

När de gäller mitt jobbsökande så har jag faktiskt ett nytt jobb som jag ska gå till nästa vecka, jag ska gå bredvid i några dagar och sedan så får vi se vart de leder.
Förhoppningsvis så kommer jag ju få en timanställning där också och då är jag ju timanställd på två ställen och de är ju aldrig fel.
Jag pratade med en personal på de nya stället och de lät på henne som att dem hade behov av ny personal och att jag kommer att komma till nytta och de låter ju bra.

 

De var de jag ville berätta nu och vi hörs förmodligen senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0