Jobba över + Dagens Nyhet

Hejsan, på er, jag fick reda på att jag skulle jobba över idag, jag slutar kl 21:15 istället för 11:30.
Eftersom jag inte har tid att spela in något blogg inlägg idag så får de bli lite skrift istället.
Jag tänkte iallafall att jag skulle ta upp en nyhet som jag läste idag och de handlar om en älg idag också.
De verkar som att älgarna vill befinna sig mera i stan, men de står iallafall:

 

Trelleborg. En älg kom i går simmande in i Trelleborgs hamn och tog sig sedan vidare in mot stan, där han på färden höll på att springa ner en polis. Polisens och kommunjägarens plan var först att försöka lugna älgen men när den fortsatte skena mot trafiken beslutade man att skjuta den.

 

Jaja, de är väll alltid trevligt med lite sociala älgar, de är lite synd att jag fick jobba över idag eftersom jag hade andra planer, tex så skulle jag ju försöka fixa vår nya hemtelefon, men de får väll bli någon annan dag.
Jag tackar ju inte nej till att få lite extra jobb, extra jobb innebär ju mer pengar och mer pengar är ju aldrig fel.
Ne nu har jag inte så mycket mer att säga, men vi kanske hörs lite senare.

 

Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0