Käkar tid!

Här sitter jag och "käkar tid" och med de så menar jag att jag sitter och gör ingenting.
Denna dag startade med att jag blev uppringd av jobbet och så var jag tvungen att sticka iväg, de är inte så jävla skoj att bli upringd kl 7 på morgonen och sedan behöva sticka iväg, man hinner liksom inte vakna riktigt.
Jag ska väll iförsej inte begära så mycket eftersom jag bara är tim anställd, men jag tycker ändå att de är en mänsklig rättighet att få sova ut på morgonen, framförallt om man inte vet att man ska jobba.
Jag tycker att man ska få reda på om man ska jobba redan dagen innan, men jag har insett att de inte alltid går.

 

Man jobbar sin korta dag och sedan så tar man sig hem och när man väl kommer hem så är man trött för att man inte har sovit ordentligt och för att de har varit stressigt på jobbet.
Egentligen så borde jag sätta mig vid telefonen och söka jobb, men just nu så orkar jag bara inte, men jag får väll försöka orka ringa några samtal iallafall.

 

Jag är väldigt glad att jag har min jobbcoach som jag åker till ibland och babblar lite med, utan honom så hade jag nog inte orkat lyfta ett finger för att söka jobb.
Han hjälper mig med att ta fram jobb papper och sen så är de bara för mig att ringa och skicka in ansökningar och cv.
Mina personliga brev och cv har han dessutom också hjälpt mig med, så jag tycker att han hjälper mig väldigt mycket och de är absolut något som jag kan rekomendera om man har svårt att söka och hitta jobb, skaffa en jobbcoach.

 

Om en timme ungefär så är de dags att ta tag i tvätten så jag får nog sätta fart med att ringa jobb innan klockan blir för mycket, Bye Bye så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0