Lite ändringar

Jag vet inte om ni har så bra koll på hur jag har tänkt med min blogg.
Till en början så har jag ju sagt att de inte skulle vara en ego blogg!
Men sen så har den mer och mer förändras till en ego blogg, nu vet ni tex att jag ska bli brandman, att jag sparar till körkort och dessutom så har jag ju berättat om en hel del grejer som jag har beställt.
Detta var absolut inte meningen med bloggen från början och jag måste medge att jag har ändrat mig väldigt mycket.
Just nu så är mitt liv ganska mycket i förändring och då tycker jag faktiskt att de passar bra med att jag babblar lite om mig själv ibland.
Men jag sa faktiskt i mitt första inlägg att jag inte visste vad bloggen skulle handla om, men när de gäller att detta inte skulle vara en ego blogg så måste jag faktiskt be om ursäkt för att jag ljög lite.
Jag vill försöka bygga upp den här bloggen så att den blir så intressant som möjligt och just nu så har jag nästan inga ideér alls om hur jag ska förändra bloggen.
Men en sak är säker och de är att ni kommer att få följa med mig på en hel del ställen i framtiden och förmodligen så kommer jag att prata en hel del om mig själv också.
Trots detta så kommer ju denna blogg ändå att vara en CrAzY blogg och jag vill fortfarande hitta på en hel del tokiga saker, så som att bada kallt, "plåga" mig själv och visa en hel del roliga klipp.

 

Jag vill också berätta att jag fick en kommentar på youtube där de var en snubbe som skrev att mitt klipp redan fanns på youtube, men ALLA mina klipp finns på youtube, bara så att ni vet.

 

Nu får ni ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0