Lite uppdatering om älgen i stan!

Hejsan på er, jag tänkte skriva lite uppdatering om Älg historien som jag pratade om tidigare!
De är nämligen så att en av mina vänner skrev på Facebook om händelsen för hon var nämligen där och såg älgen och hela händelsen med egna ögon!
Jag klistrar in exakt vad hon skrev och hon skrev:

 

Jag träffade på honom på älvsborgsgatan!!! Därefter svängde han upp på Ostindiegatan och upp i Sannabacken sen Orustgatan och ner mot Kungsten. Där tog sagan tyvärr slut med två skott. Riktigt spännande och ganska sjukt. Men polisen är ena riktiga f-ups, inga strateger där direkt. Istället för att omringa den så körde dom bara efter den. Tiger o jag låg hela tiden steget före dem. Tydligen hade den stackars älgen även travat runt på avenyn idag...!

 


Hon heter Caroline och hon har även en egen blogg som ni kan läsa om ni trycker HÄR!

 


De var bara de jag ville säga, ha de så bra så länge så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0