Måste tänka efter!

De är så himla konstigt, när man är på jobbet så längtar men hem och när man är ledig så blir man uttråkad för att de nästan inte finns något att göra ibland.
De känna som man verkligen inte har någon plikt att följa när man är hemma, men om jag tänker efter ordentligt så har jag faktiskt 2 vikitga saker att göra och så har jag 1 inte lika viktig sak som jag skulle vilja göra.
Dem två viktiga sakerna är iallafall en registrering som jag ska göra och så är de ett samtal som jag ska ringa, den lite mindre viktiga saken är en sida som jag skulle vilja besöka.
Sedär ja, även på en ledig dag så fick man ihop lite saker att ta tag i, de tycker inte jag är speciellt dåligt.

 

Men ni få har de så bra, så hörs vi. Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0