Morgondagens planer

Jag hade tänkt glo lite på en film innan jag ska sova och inför morgondagen så har jag planerat lite saker som jag ska göra.
Förmodligen så ska jag iväg till banken och sätta in lite pengar och sedan så ska jag till posten och skicka tillbaka min extra lur som jag beställde eftersom den inte passar i den nya grundenheten som jag har beställt.
Sen när jag är hemma igen så ska jag gå in på nätet och betala grundenheten (hemtelefonen) som jag beställde för ett tag sedan.

 

Allt de där ska jag göra om jag inte får jobb, för om jag får jobb så blir de till att åka iväg och jobba.
Men jag kanske bara får jobb på morgonen och isåfall så kan jag ju fixa dem grejerna när jag kommer hem sen, men isåfall så måste jag ju ändå hinna till banken innan 15:00 eftersom man inte kan sätta in pengar efter de!

 

Mer än så vet jag inte inför morgon dagen, men ni får ha de så bra och sova så gått så hörs vi, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0