Nästa Vecka

Jag har nu suttit och funderat på hur jag ska bygga upp nästa veckas blogg inlägg, jag försöker ju nämligen lägga upp minst ett blogg inlägg varje dag och för att få ihop de så måste man ju ha lite funderingar och ett schema att följa.
Här har ni nästa veckas blogg schema:

 

Måndag: Dagens nyhet + 3 klipp
Tisdag: Dagens nyhet + 3 klipp
Onsdag: Dagens nyhet + 3 klipp
Torsdag: Dagens nyhet + 3 klipp
Fredag: Dagens nyhet + 3 klipp
Lördag: "Hitta på" dag (förmodligen så blir de ett bad)
Söndag: Hakans program som heter Hoppsan Hakan och som handlar om pinsamheter

 

Längre än så har jag inte hunnit fundera, men om de blir någon förändring så lär ni ju märka de.
Jag får tacka för den här veckan och så får ni sova så gott, så hörs vi imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0