Nya stället

Hejsan på er, idag så var jag på mitt nya jobb, jag jobbade och kollade runt och försökte lära mig stället och deras rutiner.
Jag ska ju gå bredvid imorgon och på onsdag också och sedan så hoppas jag att dem hör av sig mycket och säger att dem behöver mig.
Just nu så är jag timsnställd på ett ställe och snart så hoppas jag att jag är de på de här nya stället också, just nu känns de väldigt bra och jag trivs redan på de stället, när jag väl har kommit in i de och lärt mig allt så kommer de förmodligen kännas ännu bättre.

 

När de gäller mitt pengasparande så hoppas jag att de kommer att gå ännu bättre nu när jag förhoppningsvis har två jobb som jag kan gå till.
Jag har ju en viss summa som jag har betsämt att jag ska lägga undan varje månad men jag hoppas att jag kommer att börja tjäna mera och kunna lägga undan ännu mera pengar.

 

Mina framtidsplaner är just nu att jag ska få ihop pengar till ett körkort och sedan så ska jag söka till SMO och plugga till brandman.
Just de tror jag inte kommer bli speciellt svårt, men de svåra kommer nog att vara att få jobb som brandman när jag väl har pluggat klart, men de behöver jag ju inte tänka på än!

 

Nu hade jag snart tänkt sova, så vi hörs imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0