Problemen tar aldrig slut

Nu trodde jag ju verkligen att de här med hemtelefonen skulle lösa sig.
Den nya hemtelefonen funkar ju iförsej, men sen när jag skulle koppla in den extra luren som jag hade sen tidigare så var den för stor.
Damen på Ellos som jag pratade med, sa ju iförsej att de kanske skulle kunna bli så att den här luren inte passar, jag sa ju att de inte spelade någon roll vilken färg den nya telefonen skulle ha, men tydligen så var de en annan modell också.
Så nu ligger de helt enkelt till så att jag har en fungerande grundenhet men den extra luren som jag köpte passar alltså inte in i den, man är nämligen tvungen att koppla in extra luren i grundenheten en liten stund för att aktivera den.
Men nu så får jag helt enkelt ringa tillbaka till Ellos för att fråga hur jag ska gå till väga för att skicka tillbaka luren.

 

En annan grej som är ganska trist är ju att jag tycker att den här nya luren som är till grundenheten är dåligare än den andra luren, dåligare ringsignalen, dåligare design och svårare att hantera.
Damen som jag pratade med sa att de inte skulle vara någon skillnad på lurarna förutom att de är en annan färg.

 

Men de är ju en sak som är bra med detta också och de är ju att jag kommer att få tillbaka pengar för telefonen och eftersom jag håller på att spara pengar så är de ju suveränt med en extra slant, jag får helt enkelt nöja mig med den här nya luren trots att den är dåligare.

 

Ett annat problem som jag har, de är ju att min kontroll till tv-boxen har gått sönder, men de problemet kommer att vara löst redan idag eftersom jag har beställt en ny kontroll och den har redan kommit så de är bara för mig att gå iväg och hämta den.

 

Så nu så ska jag sticka iväg och hämta kontrollen så ses och hörs vi senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0