Sista timmen!

Nu är de bara en timma kvar på denna arbetsdag, de har inte varit speciellt segt idag men de blir alltid segt i slutet när man arbetar kväll.

Jag satt förut på rasten och spelade in en liten video, de var ungefär 18:00, eftersom jag är på jobbet så kan jag inte lägga in den videon nu, men jag lägger in den runt 23 ikväll skulle jag tro.

En annan sak som jag la märke till nu, de är att de blev mörkt väldigt tidigt idag, de kanske har varit så flera dagar men de är inget som jag har lagt märke till. Nu tycker iallafall jag att de är riktigt svart ute och de gör de ju ännu svårare att hålla sig vaken på vägen hem sen.

Inte nog med att de är en timmes resväg för mig, nu är de ju riktigt svart också. Sen när jag kommer hem så ska jag förmodligen titta lite på tv och sen så ska jag såklart lägga in mitt lilla video inlägg också.

Nu ikväll så går de ju en hel del intressanta program på tv med Pengarna på bordet, Svärföräldrarna från helvetet och Lilla Al-Fadji show.

Jag har en inspelningsbar digitalbox som jag spelar in alla intressanta program på, jag hade ju iförsej kunnat kolla på dessa program nu på jobbet eftersom de ändå bara är dö tid, men jag väntar hellre tills jag kommer hem så jag kan kolla på de i lugn och ro.

Ni får helt enkelt ha en trevlig kväll så ses vi senare ikväll/inatt, Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0