Sova, träna & äta

Idag så har jag varit väldigt trött efter jobbet, jag trodde först att jag skulle klara av att hålla mig vaken men tillslut så somnade jag.
Jag vaknade flera timmar senare och kände mig ganska utvilad, men låg ändå kvar i sängen ett litet tag för att piggna till ordentligt.
Jag kollade på klockan och konstaterade att de var dags för kvällens träning (60 rygg-böj, 60 armhävningar & 80 sit-ups).
Jag tycker själv att jag väger väldigt lite och därför så har jag gett mig FAN på att jag ska träna & äta ordentligt varje kväll.
Jag tränade och efter de så åt jag spagetti och köttfärssås. Jag har alltid väldigt lätt av att äta efter att jag har tränat.

 

Om de nu är någon där ute som känner att dem behöver gå ner i vikt, upp i vikt eller helt enkelt skulle vilja vara lite mer muskulös, men som känner att de inte riktigt går att träna eller att de är något som tar emot.
Kroppen och "tjälen" säger alltid ifrån när de är något som är jobbigt, men kom igen, ge dig FAN på att du ska träna, de är inte alltid man känner att man vill, men om man verkligen VILL så är de bara att köra hårt.

 

Gör de som behövs för att fullborda ditt mål, de är ingen annan än du själv som kommer att tjäna på de och de är ingen annan än du själv som kommer att må jävligt bra när du själv nått ditt mål. Vissa saker vill man inte göra, men vissa saker är ett måste, se då för fan till att din träning är ett måste för isåfall finns de ingenting att diskutera för isåfall så är de bara att träna. Alla människor har en eller flera viljor de gäller bara att plocka fram dem.

 

De var bara de jag ville säga för inatt, Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0