Telefon krångel

Hejsan på er, igår så avslutade jag dagen med att INTE få igång hemtelefonen som jag har väntat på så länge.
Det står bara att jag ska koppla i nätadaptern och telefonen är i eluttaget och jag har bara fått med mig en sladd och den passar INTE i Com hems uttag.

 

Jag blir ganska irriterad på såna här problem, framförallt eftersom jag har en hel del samtal som jag måste ringa och resten av familjen måste ju också ringa en hel del grejer som blir alldeles för dyrt på mobilen.

 

Men nu så ska jag alldeles strax iväg och jobba iallafall, så jag kan inte bry mig mer om detta, jag får helt enkelt ringa till Ellos med mobilen när jag kommer hem för att fråga vad de är för fel, eller så kanske dem har svarat på min fråga om Hemtelefonen som jag skrev till dem på deras sida, jaja jag får kolla de när jag kommer hem.

 

Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0