Tidig uppgång

Hejsan på er, kl är nu ungefär 7 och jag har precis kommit till jobbet.
Jag börjar kl 07:30 och idag så kom jag ovanligt tidigt till jobbet, men om man följer västtrafiks tider på nätet så kan man ju inte lite på att man kommer fram i lagom tid.
De är ju iförsej bättre att jag kommer för tidigt än att jag kommer försent.
Jag trodde att de skulle vara väldigt kallt ute idag också, men de var faktiskt inte så jätte kallt, så de var ju bra.
Idag när jag kom till centralen så skulle jag få vänta på spårvagn 6 i ungefär 16 min så jag tog en tidigare buss istället och när jag kom till nästa hållplats så skulle jag få vänta på den bussen i ungefär 20 min, så jag gick den sista biten till jobbet istället och förmodligen så är de därför som jag är tidig.

 

Ne nu ska jag dricka upp min varma choklad och förbereda mig för arbetsdagen, Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0