Ett tredje jävla världskrig

Nu är man på banan igen, vilket jag iförsej har varit hela tiden.
Idag är de sista arbetsdagen innan denna super helg på 4 lediga dagar, helt underbart ska de bli.
Mina planer inför helgen är bio, tvätta, fixa ordning lägenheten, kanske glo på wrestling hos en kompis men framförallt så ska jag ta de lugnt och bara njuta av ledigheten.
Just nu så har jag precis ätit Billyz pannkakor och de var ju gott, jag vet inte riktigt om jag blev mätt, men jag får väll äta mera när jag kommer hem.
Lägenheten ser ut som ett tredje jävla världskrig och jag måste verkligen fixa den så de får jag väll göra idag kanske.
När de gäller handlandet av mat idag så får jag tjuta upp de till ett senare tillfälle, idag får jag klara mig på nudlar, vilket funkar alldeles fin fint för mig.
Nu är de en halvtimme kvar på denna rast och jag får väll passa på att njuta av den innan de är dags att tjöta hål i huvudet på folk igen.
Ni får ha en trevlig fortsättning på denna fantastiska dag, vädret är underbart och nu så startar väll sommaren på riktigt snart, Bye Bye sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0