Kan de bli bättre?

Nu sitter man på kontoret igen och degar, halva dagen är avklarad och de har gått bra och nu så är de bara halva dagen kvar.
Ikväll så är de träning som gäller och detta är faktiskt den sista hela arbetsdagen denna veckan för imorgon så slutar vi redan klockan 12, kan de bli bättre?
Jag har faktiskt redan nu bestämt vad jag ska göra efter jobbet imorgon för då ska jag och min tjej sticka iväg och äta på någon restaurang.
När de gäller idag så har jag inte så mycket planerat, jag ska träna och sedan så ska jag förmodligen sticka hem och sova och sen så är de dags för den super korta arbetsdagen imorgon och sen är man ledig på fredag, hela helgen och dessutom på måndag och sen så startar jobbet på tisdag igen.
Försäljninge har flytit på bra idag och eftermiddagen kommer inte bli sämre de kan jag lova, men ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej! Är det svårt att ta all skit man kan få som telefonförsäljare? Hur brukar du agera när någon i den andra luren börjar vara otrevlig mot dig?

2012-04-04 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0