Nu ska de vara SOMMAR!

Sista arbetsdagen för denna veckan, hoppas på att få in några extra tusenlappar innan denna sag är över och sen så är de dags för helg.
Jag längtar verkligen till helgen, jag har ingenting planerat men jag ska ha de lugnt och skönt och ladda batterierna inför nästa veckas arbete.
Dessutom så börjar ju vädret bli helt underbart, varmt och skönt och nu hoppas jag verkligen att de håller i sig, för jag vill absolut inte ha kyla igen, nu ska de vara SOMMAR!
När de gäller dagen idag så har jag speeden uppe och de känns som att eftermiddagen kommer att gå kanonbra, de är bara att köra på och förstöra alla slags backspeglar och bara titta framåt.
Jag får dessutom försöka göra någon video när jag kommer hem också, kanske något med djuren eller något annat, jag har inte planerat något men någonting vill jag spela in och lägga upp på bloggen iallafall.
Nu ska jag iallafall fortsätta njuta av rasten den sista korts tiden som finns kvar och sen så ska jag börja ringa folk igen, Bye Bye säger vi sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0