strålande

Im back på jobbet och idag har de gått strålande och eftermiddagen kommer att gå minst lika bra, de känner jag. Videofy.me funkade fortfarande inte att lägga in någon video på, inte när jag kollade imorse iallafall.
Man får hoppas att de har löst sig till efter jobbet så att jag kan sätta in videon som jag gjorde igår medans jag fixade min Iphone 4S. Nu hade jag inte tänkt att skriva så mycket, men videon som jag gjorde igår ska jag försöka få in efter jobbet. Sen så har jag även träning och möte som jag måste gå på och sedan så får jag väll försöka lägga mig ganska tidigt ikväll.
De blev ganska sent igår eftersom jag höll på med min mobil ganska länge, men nu ska jag ta de lugnt och ni får ha de så bra så hörs/ses vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0