Allt flyter på

Vad ska man skriva om den här rasten tro, jag vet faktiskt inte, jag sätter mig här för att få tiden gå lite snabbare. Livet flyter på som vanligt och jobbet idag har gott strålande och kommer förmodligen att fortsätta så också. När de gäller vädret så kan man ju inte jubla precis men man får ju hoppas att de går över innan man slutar, jag har nämligen fått i uppdrag att hänga upp affischer i stan och de är inte så jävla roligt att traska i regn. När de gäller lägenhet så hoppas jag att jag och min tjej snart ska får kolla på lägenheten som vi kanske ska få eller iallafall få något mer besked så man kommer någon vart med de. När de gäller körkortet så gäller de fortfarande att få loss pengar så jag kan fortsätta med de också. Nu vet jag faktiskt inte mer vad jag ska skriva, men vi kanske hörs senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0