Från manuell till automat

Sommaren och ledigheten är fortfarande här, men de kommer ju inte att hålla på så länge till, lika bra att ställa in sig på att snart börja jobba. På något sätt så ska de ändå bli skönt att komma tillbaka till jobbet och tjäna pengar igen, pengar som jag verkligen kommer behöva i framtiden. Flytt, semester och självklart körkort står ju på mina planer. Jag har faktiskt bestämt mig för en sak, som ni kanske vet så har jag lagt ungefär 7000 kr på körkortet hittills och jag började med manuell växel och nu känner jag att de faktiskt inte passar mig, jag vill vara bekväm av mig och tänker därför börja med automat växel. Många som jag känner tycker inte att jag ska göra de, men jag har alltid gjort som jag själv tycker och de tänker jag fortsätta med. Jag tänker inte fortsätta slänga ut en massa pengar på att försöka ta körkort med manuell växel när jag känner att de blir för mycket att tänka på för mig. Jag vill ta körkortet så fort som möjligt för att sedan kunna fortsätta med sparandet till flytten och även börja med semester sparande. De blev ingen utlandsresa i år men jag hoppas verkligen att jag ska ha fått ihop pengar till en all inclusive resa till nästa sommar. Så nu vet ni de också, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0