Många tankar

Just nu så jobbar jag, samtidigt som jag har en massa tankar i skallen. De är väldigt mycket i mitt liv just nu som kommer att förändras ganska mycket inom snar framtid och de finns många andra runt omkring som också kommer att bli påverkade. Jag tycker att de är både spännande och även lite skrämmande eftersom jag inte vet hur allting kommer att bli, pengar som ska sparas, en flytt som ska fixas, ett körkort att skaffa och mer saker därtill som påverkar min tankevarksamhet väldigt mycket. Jag är hittils på påsetivt inriktad till att som ska hända men trots de så tänker jag nästan för mycket, de är så mycket som man vill få klart och så mycket som man ska fixa och de är tusen tankar på en och samma gång. Jag är en sådan person som tar saker och ting som de kommer och jag vet att de kommer att bli bra i slutändan på ett eller annat sätt. Nu måste jag fokusera på arbetet och ni får ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0