Riktigt glad

Nu är de helg och man sitter och bara njuter.
Veckan av arbete har varit en blandad upplevelse för mig, mycket nytt att lära sig och många timmar arbete.

Ni som har kollat in min blogg tidigare vet att jag har bytt från mitt förra jobb och att jag nu jobbar för Rädda Barnen.
Mitt jobb går ut på att samla så många månadsgivare som möjligt för att dem ska stödja vårt fortsatta arbete nästa år.

Dem första dagarna på fältet var riktigt tufft och om jag ska vara helt ärlig så var jag nära på att ge upp.
Jag hade ett bra samtal med chefen och fick ny energi och dem sista dagarna har istället varit riktigt bra.
Jag har fått upp tempo på jobbet och de känns riktigt bra.

Till skillnad från att sitta på ett kontor så känner jag mig helt slut i hela kroppen efter att jag kommit hem från en arbetsdag och jag är inte van vid att gå runt så väldigt mycket.

Detta känns helt enkelt som en välförtjänt helg.
Förut så gjorde jag och min tjej amerikanska pannkakor som nu fanns de lite kvar som vi sitter och äter.
Nu ska vi titta på film och jag börjar dessutom att känna mig lite trött så jag ska nog lägga mig snart.

Ni får ha en trevlig natt, eller trevlig morgon ifall ni ser de när ni vaknar, Godnatt eller Godmorgon på er, så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0