Alla hjärtans dag

Hejsan på er, jag tänkte att jag kunde passa på att skriva lite nu när jag ändå har rast.
De var ju en grej som jag glömde säga/påpeka i videoinlägget imorse och de är ju att de faktiskt är Alla hjärtans dag idag och de är ju mysigt.
De blir ju ingen större förändring i mitt liv idag men man kan ju alltid påpeka att de är en lite speciell dag idag, jag får väll gosa och mysa lite extra med min älskling idag.
När de gäller alla hjärtans dag present så har jag faktiskt redan köpt och gett en grej till min tjej och de var en väska som hon gärna ville ha.
Utöver att de är alla hjärtans dag idag så är allting som vanligt, jag sitter och njuter av min rast och idag så stack jag ner och köpte sushi som jag åt, jag brukar äta sushi som ni kanske har märkt.
När de gäller jobbet idag så har de flytit på bra, jag är iallafall piggare idag än vad jag var igår och jag har redan sålt bättre än vad jag gjorde igår och jag har fortfarande halva dagen kvar så jag har höga förhoppningar.
Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men jag får önska er en alldeles underber alla hjärtans dag så hörs vi kanske senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0