Börjar bli ganska lat

Denna dag har varit en väldigt bra dag, jag har tittat på tv, tagit en promenad och nu även avslutat dagen med att äta tacos.
Jag har absolut ingenting att klaga på, förutom att jag börjar bli ganska lat, framförallt när de gäller träningen.
Jag vill verkligen träna och jag vet att jag måste gå upp i vikt men ändå så orkar jag inte med de, jag intalar mig själv varje dag att jag måste träna men ändå så blir de ingen träning.
Förmodligen så är de bara så att jag måste ta mig själv i kragen och verkligen sätta igång med träningen, de finns ju liksom ingen annan som kan ge mig den viljan, utan jag måste själv sätta ner foten och sluta med att vara lat.
Enligt min våg så väger jag ungefär 65 kg och mitt mål är att jag ska ta mig över 70 kg.
En sak som är viktig med att ta sig upp i vikt de är att äta och de har jag inga problem med, men när de gäller träningen så är de ganska jobbigt att orka med de.
En sak som kan ha bidragit till att jag inte orkar ta tag i träningen kan ju vara att jag har ett jobb nu, som jag går till varje dag, måndag till fredag varje vecka. Jag hade ju jobb förut också men då var jag ju bara tim anställd och de var flera dagar som jag inte hade något jobb alls, men nu så jobbar jag mer och då har jag inte samma energi till träning som innan.
Ikväll så blir de ingen träning iallafall men imorgon så ska jag sticka iväg och träna.

 

 

Nu ska jag lägga mig snart så ni får ha en trevlig kväll och natt så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0