Fettisdagen idag

Tjosan svejsan, nu sitter jag på jobbet som vanligt och dagen har flygit på som den brukar göra.
De har varit en ganska lugn dag hittills och jag har fortfarande halva jobbdagen kvar och de gäller de att jobba på som bara tusan.
Förresten så är de ju fettisdagen idag, eller semle dagen om man nu vill kalla den för de.
Efter jobbet så ska jag möta min älskling här i stan och vi ska sticka iväg till ett fik och äta lite semlor, man måste ju passa på när de är den här dagen.
Jag läste i tidningen förut och då läste jag om stans bästa semlor och jag tänkte att vi skulle försöka hitta de cafeét och äta lite semlor där, jag vet inte riktigt vart de ligger men jag antar att de inte ska vara så svårt att hitta de.
Nu så har jag precis ätit hamburgare och de var väldigt gått och nu så ska jag fortsätta njuta av min rast, jag ska nog försöka lägga in ett video inlägg senare, men tills dess så får ni ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0