Har rösten kvar

Jag orkade ta mig iväg till jobbet och nu är även halva jobbdagen avklarad, försäljningen har inte legat på topp idag men jag hade tänkt ändra på de nu under eftermiddagen.
Jag är väldigt glad över att jag fortfarande har rösten kvar och att jag orkade ta mig till jobbet idag, de var nog den extra timmen som jag fick sova inatt som gjorde susen.
Imorgon så är hela dagen bokad med grejer som jag ska göra så jag ska nog försöka lägga mig ganska tidigt ikväll också, men först så har jag några timmar kvar på jobbet.
Jag har aldrig haft ett jobb där tiden tycks gå såhär fort, timmarna bara flyger iväg men de kan nog bero på att man har saker att göra hela tiden istället för att sitta stilla.
Haha, jag sitter ju iförsej stilla hela dagen, men däremot så babblar jju jag med en massa folk vilket bidrar till att man inte riktigt lägger märke till tiden.
Jag längtar redan till söndag som är denna helgs ända vilodag för mig och sedan så startar jobbet igen på måndag, jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0