Idag så har jag inga speciella planer

Hejsan, jag tänkte att jag kunde skriva av mig lite här i bloggen.
Jag måste ju börja med att berätta att jag faktiskt latade mig nästan hela kvällen igår och de ända jag gjorde var ju att diska, vilket ni förmodligen märkte att jag gjorde.
Jag tänkte ju att jag skulle plocka tvätt och även träna men jag gjorde faktiskt ingenting av de, utan jag satt och spelade och tittade på wrestling.
Idag så har jag inga speciella planer förutom att ta de ganska lugnt, jag får väl ta tag i tvätten som jag inte gjorde igår och sen så måste jag nog vattna blommorna också eftersom jag inte har gjort de på ett tag.
Men nu sås ska jag iallafall glo på lite mer wrestling och bara lata mig, men sen så ska jag nog gå ut en liten runda också.

 

Ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0