Idag ska jag inte filma dem

Här sitter man på jobbet igen och kämpar på.
Som ni förmodligen har märkt så har jag och min älskling skaffat oss två marsvin vilket jag tycker är jätte roligt.
Dem sa på djuraffären att man skulle låta dem vara den första dagen och inte hålla på med dem för mycket så idag ska jag inte filma dem.
Imorgon så kan jag nog börja klappa och gosa med dem lite grann men dem är ju fortfarande inte speciellt tama men de lär dem ju bli.
Men nu så sitter jag somsagt på jobbet och jag har precis ätit Billyz Pizza och snart så börjar arbetet igen, försäljningen har inte gått så bra idag men de ska jag ändra på nu under eftermiddagen.
Efter jobbet idag så ska jag sticka iväg och handla lite och sen så ska jag även betala in hyran.
Jag har inget speciellt planerat idag utan jag ska nog glo på wrestling när jag kommer hem och sen så ska jag nog försöka lägga mig ganska tidigt ikväll.
Men nu så börjar somsagt arbetet snart och jag ska fortsätta njuta av min rast i ungefär en kvart till, men ni får ha de så bra så hörs vi förmodligen senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0