Inte riktigt fått upp farten

Hallå igen, dagen idag har varit ganska seg måste jag säga, jag har inte riktigt fått upp farten men jag hoppas förstås att de ska gå bättre nu under eftermiddagen på jobbet.
Förmiddagen och morgonen har varit väldigt seg men jag har bestämt mig för att ändra på de nu, resten av dagen hoppas jag att jag säljer bra och att samtalen blir lyckade.
Idag så hade jag faktiskt med mig mat till jobbet och de fick bli pytt i panna så idag slapp jag sticka ut och köpa mat.
Förutom att de har varit ganska segt idag så är jag trots allt ganska pigg, jag la mig ganska tidigt igår och jag somnade ganska snabbt så de är bra. Jag tränade även igår genom att göra armhävningar och de kan ju ha bidragit till att jag somnade gott.
De var ju alla hjärtans dag igår och jag köpte med mig en sån där färdig smulpaj som jag skulle göra igår men så blev de aldrig, men jag får göra den pajen idag istället.
Förutom att jag ska jobba klart och sedan sticka hem och käka mat och äta paj och förhoppningsvis även orka med min träning så har jag inga andra planer, jag ska väll lägga mig tidigt idag så jag orkar gå upp imorgon också.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, men vi hörs, Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0